Téli gyümölcssaláta

A karácsonyi lakomák után jól esett egy kis gyümölcssaláta. Két kanál mézet elkevertem 1 evőkanál citromlével, majd öntöttem hozzá kb. 2 dl vizet. Amilyen gyümölcsöt (alma, banán, mandarin, eper a fagyasztból) találtam itthon, azt belekockáztam (karikáztam), végül a tetejére szórtam gránátalma magot. Gyorsan elfogyott, pedig a fiúk nincsenek oda a gyümölcssalátákért. 🙂DSCN0737[1]

Bátran kísérletezzetek más gyümölcsökkel is! Elrontani nem lehet.

aláírás

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

