Díszpárna fiú szobába

Még nyáron vettem a hajós anyagból egy fél métert, mert strandtáskát akartam varrni. Persze nem készült el. 🙂 Viszont december elején a Praktikerben találtam nagyon olcsón csíkos hengerpárnát és egyből eszembe jutott, hogy milyen jól mutatnának együtt a fiúk szobájában. A cipzárokat is megvettem hozzá, ki is szabtam, de valahogy nem sikerült előpakolnom a varrógépet (de jó is lenne egy kis állandó varrósarok!). Pedig kb. 3/4 óra alatt kész lett mindkettő elpakolással együtt. Íme a végeredmény:

DSCN0669 DSCN0674 DSCN0671

2 thoughts on “Díszpárna fiú szobába

Vélemény, hozzászólás?

