Horgolt poncsó és sapka

Grétinek már régen horgoltam sapkát, gondoltam megpróbálkozom most egy poncsóval is Karácsonyra. Egyáltalán nem volt nehéz, csak sokkal tovább tartott, mint a sapka. A mintát erről az oldalról vettem. Három színű fonalból készítettem és a mintát úgy alakítottam, hogy lehessen még hozzá horgolni, ha kinövi. Az eredetin annyit változtattam, hogy ugyan olyan csipkés széllel zártam a nyakánál, mint a sapkát. Egyelőre barátkozik vele, míg készült, fel sem akarta próbálni. Tavaszra biztos megszereti.

1486826_568322559908891_1414030644_n

Reklámok

3 thoughts on “Horgolt poncsó és sapka

Vélemény, hozzászólás?

