Baba-mama szoba I.

Baba-mama közösségünk készülő szobájába alkottam egy-két dolgot.

Tesco-s konyharuhából és egy kis pamutcsipkéből készült ez a párnahuzat.

DSCN0501[2] Gréta tűzhelyéhez hasonló lett a babakonyha eleme. A régi szekrénygombokat fehér akril festékkel lefestettem 3 rétegben, majd kék színűvel mintát rajzoltam rá. Így olyan lett, mintha porcelánból volna. A régi fakanalat is fehérre festettem. A két zománcos edényt aukciós oldalon nyertem fillérekért. A kis sütőformák a Tesco-ból valók.DSCN0499

A játékkonyhához persze szükség lesz pár ételre is. Ezekből is mutatok néhányat:

DSCN0502[1]

Az új állapotú masszív babakocsihoz szintén nagyon olcsón jutottam hozzá. Sötétpiros anyagból varrtam bele betétet és piros mintás vászonból madeira szalaggal díszítve készült a párna és a takaró.DSCN0489

Vannak még ötleteink, amik megvalósításra várnak, de reméljük hamarosan elkészül a szoba és a gyerekeink birtokba is vehetik.

aláírás

Vélemény, hozzászólás?

