Bagolypárna

Gréta a hálózsákján minden alváskor lelkesen mutogatja a ráhímzett baglyokat és ismételgeti, hogy “babó”. Így nem volt kérdés, hogy a Praktika magazin szeptemberi számában található bagoly formájú párnát megvarrjam-e. Azóta ez az aktuális kedvenc. Akkor is jól jön majd, ha a színeket fogjuk tanulni.

Az alsó részét egy nagyon régi pecsétes blúzomból, a felsőt Péter rongyosra hordott ingéből szabtam. Recycling. 🙂 A tollakon annyit változtattam, hogy cikcakk ollóval vágtam körbe.
DSCN0357[1] Aztán annyira belejöttem, hogy gyártottam még négyet, úgyis babalátogatásokra készülünk és a nagyobb tesók biztosan fognak neki örülni.

DSCN0355[1]DSCN0356[1]

DSCN0354[1]

További ötletek bagolypárnákhoz:

Videó

Leírás

Jó munkát kívánok!

aláírás

Vélemény, hozzászólás?

