Horgolt sapkák lányoknak

Az első két sapkát, amit Grétának horgoltam, már mutattam, még mindig használjuk a melegebbet, de hamarosan kinövi.DSCN0188Ezt Rékának készítettem, és egy hasonló lett az ikertestvérének, Csengének is.
100_0306 100_0319 100_0330DSCN0185

Bettának horgoltam ezt a színátmeneteset.100_0267v 100_0269A színátmenetes maradékával pedig Anna szürke sapiját díszítettem. A húgának, Zselykének a sapkáján pedig egy hosszabb színátmeneteset használtam. Érdekes, hogy mennyire eltérő lett a két díszítés jellege. Ez azért van, mert az elsőn sokkal nagyobb szakaszokon vannak azonos színek.

rongyi_product_60184_130417130441_1

Készítettem egy hófehéret babafonalból Hannának is. Ez teljesen más mint az eddigiek. Lyukacsos mintával készült és egy újabb fajta virágot találtam ki rá. Sajnálom, de elfelejtettem róla képet készíteni. 😦

Azóta viszont Zsuzsitól kaptam képeket, szerintem nagyon jól áll Hannuskának.:-)

sapka 008sapka 018 (1)

Ezek után ideje volt Grétának is készíteni egy újat. Nagyon jó rugalmas fonalat találtam gyönyörű színben még vagy egy hónappal ezelőtt a helyi barkácsáruházban 299 Ft-ért. Ideális nyári sapka lett belőle és szerintem jól illik a szeméhez is. Sajnálom, hogy csak 10 dkg-ot vettem (bár lehet, hogy nem is volt több ebből a színből), tudnám még mire használni. A nyári könnyedséghez meg úgy gondoltam, sokkal jobban illik ez az organzából, szaténból és műselyemből készített virág. Eredetileg más tervem volt vele, de aztán eszembe jutott, hogy jó lehet ide is.DSCN0184 DSCN0211

Nektek hogy tetszik?

Én nem használtam leírást, csak úgy nekiálltam minden esetben és valahogy a fonal adta magát, hogy mi legyen belőle. Csak a virágokhoz és a csipkemintához kerestem segítséget. Ha valaki szeretne saját maga sapkát horgolni, akkor itt egy magyar oldal, itt pedig egy angol nyelvű sapkaminta.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

