Szülinapozás és Anyák napja

Krisztián holnapután lesz 13 éves, meglepetésként összehívtam a szűkebb családot egy kis ünneplésre. Nem számított rá, mert délutánra meghívta két barátját is az osztályból.

Múlt héten kaptuk meg a hivatalos értesítőt is a felvételiről. Hihetetlen hogy az én majdnem anyák napi  érkezésű örökmozgó fiacskám ilyen gyorsan megnőtt és lassan komoly férfi lesz. Az utóbbi fél évben rengeteget változott, lehiggadt, megkomolyodott (bár azért az öccse piszkálását nem szokta kihagyni) és rengeteget segít kérés nélkül is. Füvet nyír, gyomlál, locsol, segít az apjának a szigetelésben, Grétit pelenkázza, játszik vele, rendet tart maga körül, intézkedik, telefonál, boltba megy, stb.. Nagyon fog hiányozni, de persze nem csak ezért. Anyák napja alkalmából megtanult egy kis verset és tulipánokat is kaptam hozzá a kertből.

Úgy meglepődtem és meghatódtam, hogy nem vagyok biztos benne, de szerintem ez volt:anyak_napjara-028_689928_98727

Ákos is nagyon aranyos volt, elment gyertyákat venni a tortára és egy szép virágcsokrot is megcsináltatott és hazahozott, amit az egyik mamának szántunk (a másikat már előbb megköszöntöttük). Mindkét nagymamának és nekem is saját maga készített ajándékot. (Köveket dekupázsolt.)

Szokásommal ellentétben utolsó pillanatban főztem (leves, 2 főétel + süti) és a tortát is reggel sütöttem meg és közvetlen ebéd előtt találtam ki a díszítést. Valamilyen sporttal kapcsolatos ötlet kellett, de focilabda, focipálya már volt, bár ha jól emlékszem, azokat Ákos kapta. Így aztán a tornacipő jutott eszembe ( ugyanis már a harmadikat szaggatja a fiatalúr ebben a tanévben :-)). Nagyon tetszett neki a végeredmény. végre van egy használható fényképezőgépünk, erre az elem pont lemerült, mire Őt is lefotózhattam volna. Egy nálunk lévő kamerával készítettem néhány képet, de sajnos elég homályosak. Apa szülinapját is most ünnepeltük a családdal, de ígértem neki is egy külön tortát jövő hétre.

DSCN0180

 

IMGA1100Isten éltessen sokáig kisfiam!

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

