Gerecse túra és Gyémánt fürdő

Tegnap a fiúk Péterrel A Gerecse 50 egy rövidebb, 20 km-es túráján vettek részt, 6 óra alatt sikerült megtenniük a távot, igaz, egy kisebb gyerek is volt a csatlakozók között.  a beérkezők fejenként kaptak egy 1+1-es kupont (egy felnőtt jegy vásárlása mellé egy ingyenes felnőtt jegy) a tatabányai Gyémánt fürdőbe. Mivel áprilisra úgyis ígértem a fiúknak egy uszodázást (mondjuk csak itt helyben), viszonylag könnyen rávettek, hogy akkor menjünk el és nézzük meg a tatabányai élményfürdőt, ott még úgy sem voltunk. Ha pedig már megyünk, akkor hívjuk el az unokatesókat is.

Sajnos a két beltéri csúszda közül csak az egyik üzemelt, viszont van több gyerek- medence és alig lézengett pár ember. Ha a gyerekeken múlik, akkor zárásig el sem jövünk, annyira jól érezték magukat. Néha megjelentek, hogy éhesek vagy szomjasak, aztán gyorsan el is tűntek ismét. Gréta először visított, mikor a medence közelébe értem vele, őrülten kapaszkodott és kiabált, mikor bementem és leültem, pedig még a vízbe sem ért. (Nem lepődtem meg nagyon, mert a decemberi fürdőzéskor is ugyanez volt. Akkor nem is tudtuk megnyugtatni.) Nem tudom, mi okozza nála ezt a víziszonyt, mert a két bátyja mindig odavolt a fürdőzésért már pici korától. Aztán kezdett elcsendesedni, amikor látta, hogy 1-2 kisgyerek jön és bátran pancsol és csúszdázik. Végig szorosan tartottam, simogattam, puszilgattam, magyaráztam, hogy nem kell félni, meg milyen jó is a pancsolás. Nagyon nagyon sokára, de azért sikerült a nap végére elérni, hogy egyedül ment viszonylag sokat a vízben és kezével, lábával is csapkodta a vizet. Meg egy kicsit labdázott is. Közben pedig a játszóházat is kipróbálták a gyerekek.
DSCN0019

DSCN0022 DSCN0024 DSCN0025 DSCN0026 DSCN0028 DSCN0029 DSCN0030 DSCN0032 DSCN0035 DSCN0044 DSCN0045 DSCN0046 DSCN0047

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

