Tortilla

Különböző tortilla recepteket próbáltam ki már, de eddig nem sikerült olyat találni, a mi tetszett volna. Nem tudom, hogy az eredeti verzióra ez mennyire hasonlít, de nekünk nagyon ízlett. Ez a változat egy Nosalty-s recept alapján készült. Sajnos fotót még mindig nem tudtam készíteni, de ajánlom, hogy bátran próbáljátok ki, nagyon egyszerű és gyorsan készül. Maradék sült hús és rengeteg csíkokra vágott saláta és zöldség, valamint egy finom fokhagymás szósz került bele. Este a tésztát betettem a minigrillbe és átmelegítettem, ugyanolyan finom volt, mint ebédnél. A kisütött változatot le is lehet fagyasztani.

Hozzávalók:
12 dkg Graham liszt,
12 dkg kukoricaliszt,
6 dkg finomliszt,
4 ek. olaj,
1 kk. só,
1/2 cs. sütőpor,
2 dl víz

Ugyanúgy készítettem el, ahogy a receptben leírták. 20 perc pihentetés után papírvékonyra kinyújtottam (érdemes jól meglisztezni, mert ragad) és forró serpenyőben mindkét oldalán megsütöttem.

Fokhagymás szósz

2 dl tejföl,
2 dl joghurt,
negyed kk. só,
3 kisebb gerezd foghagyma átnyomva,
1 teáskanál porcukor,
1 ek. mustár,
2 ek. majonéz

Jó étvágyat kívánok!

aláírás

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

