Ajándékba készültek

Az idei évben még nem voltam túl termékeny, a szabadidőm nagy részét blogolással töltöttem :-), de azért alkottam egy-két apróságot. Amit már mutattam: az adventi koszorú, a befőttes üvegbe öntött gyertyák, valamint a korcsolyás mikuláscsizma Grétának.

Az alábbi “művek” a gyerekeknek készültek az iskolai és cserkészes ajándékozásra. Persze az igazi az lett volna, ha maguk készítik el teljes egészében, de ahhoz azért több idő kellett volna nekik, így csak besegítettek.

A hóemberes csokihoz fehér géplapot, pár nélküli zoknit, dekorgumi apró darabkáit (gombok, orr) használtam fel. Krisztián osztálytársának, Beninek a csomagjába került.

Ákos az osztályfőnökét, Gizi nénit húzta, neki egy zongorás irattartó készült (saját ötlet), mivel ének-zene szakos is:

100_9870

Ezen kívül került a csomagba monogramos sütipecsét (saját ötlet, boros dugó újrahasznosítása) mézeskaláccsal és még más kekszekkel:

100_9847

Mézeskalács receptje itt található. Annyit módosítottam, hogy a teljes kiőrlésű liszt rozsliszt (szerintem finomabb vele) lett és 2 mm-esre nyújtottam a tésztát, így kicsit ropogósabb lett.

Süthető gyurmához is találtam jó tanácsokat.

A sütihez pedig capuccino por és csokikanál is járt, mivel a kávét is szereti. A receptjét a házi italporoknál megtalálhatod.

100_9868v

Ákos pedig saját készítésű képeslapot tett hozzá, amelybe verset írt a megajándékozottról.

Plusz egy tipp teakedvelőknek: cukorpálcák teához.

A cserkészes karácsonyozásra készültek Gergőnek és Áronnak csupa újrahasznosított anyagból (fél pár zoknik, rossz műbőrből készült öv, cipőfűzők, rossz kabátból kiszedett zsinór, maradék filc és polár anyag, régi fonal, gomb) a kertből kivágott vastag bodzaágakkal az alábbi vesszőparipák. Képeslap és vers ezekhez is járt.

100_9839

100_9908 100_9909 100_9912Az alapötletet a falovacskás bejegyzésben találod.

Reklámok

2 thoughts on “Ajándékba készültek

    • Szia! Köszönöm a dicséretet. Az a helyzet, hogy még nagyon kezdő vagyok a blogolásban. De igyekszem felhasználóbarátabbá tenni. Köszönöm az építő javaslatot. 🙂 Nyugodtan írj még, ha van ilyen észrevételed! Boldog ünnepeket kívánok!

Vélemény, hozzászólás?

