Ákos 11

Tegnap Ákos betöltötte a 11. évét. Egyelőre a Délibáb-Színház foglalkozására sütöttem csak tortát, a családi ünneplést vasárnapra halasztjuk, amikor remélhetőleg apa is túl lesz az államvizsgán. A gyerekek próba helyett a karácsonyi kézműveskedéssel voltak elfoglalva. A komáromi Délibáb-Színház az elmúlt 9 évben sikeresen szerepelt, erről itt olvashattok, illetve a gálaműsorukból láthattok részleteket.

A torta piskóta részét Lajos Mari epres csokoládétortája alapján sütöttem, mint általában. Most kakaópor helyett capuccinóval ízesítettem. A krémet pedig tejszínízű pudingporral és fehércsokival készítettem. A díszítést színes cukorkákkal oldottam meg, most csak ennyire volt időm. Szerintem jól passzoltak hozzá a szülinapi gyertyák is. A gyerekeknek egyébként ízlett, voltak akik két szelettel is megbirkóztak.100_9873

Érdekesség, hogy 11 évvel ezelőtt is ezen a napon hullott az első hó, igaz akkor elég nagy mennyiségben. Annyira, hogy belecsúsztam egy kisebb árokba a kocsi jobb első  kerekével. Aznap délelőtt voltam NST-n és hazaküldtek, hogy majd jelentkezzek két nap múlva újabb vizsgálatra. Még pont egy hetem volt hátra a kiírt időpontig. Nagy nehezen sikerült kievickélnem, aztán 1 óra múlva otthon elfolyt a magzatvíz (szerintem az ijedtség miatt) és este 9:35-kor megszületett Ákos fiunk 3,85 kg-mal és 58 cm-rel. Szegénykém úgy elfáradt a nagy igyekezetben, hogy fel sem sírt, de ezen kívül szerencsére minden rendben volt vele. A másik két gyerekem viszont nagyon pontos volt, mindegyik a kiírt időpontban akart megérkezni, aztán mindkettő a következő napon született. 🙂

100_9874100_9881100_9882100_9883100_9884100_9888100_9891100_9892 100_9894 100_9899100_9900 100_9902

Vélemény, hozzászólás?

