Mikuláscsizmák

Tegnap délután eszembe jutott, hogy már régen szerettem volna varrni egy Tildás mikuláscsizmát. A fiúknak van már régóta és idén egyébként is a bakancsot rakták ki az ablakba, ezért Grétinek varrtam meg. Szegénykém reggel úgyis lemaradt a baba-mama klubos Mikulásról, mert belázasodott. Este gyorsan kiszabtam és megvarrtam. Eredetileg  nem ilyen anyagból akartam, de ez volt itthon. A korcsolyát kartonpapírból akartam először készíteni, de aztán jobb ötletem támadt. Aranybarna színű barkácsfilcből vágtam ki duplán, majd géppel összevarrtam, így elég jó tartása lett. Akasztót is készítettem rá.

100_9834100_9836

Az eredeti változatot és a szabásmintát is felteszem, ha valaki kedvet kapott volna. Nem túl bonyolult. Aki tud egy kicsit varrni, nyugodtan nekiállhat.

23.32. (1)33. (1)22.

További csizmaötletek következnek.
cb6fb85e
forrás

A következő csizmák erről az oldalról vannak:114920_5_big114920_0_big114920_7_big114920_9_big114920_2_big

Manóknak készült ez a csizma:
IMG_1219forrás

Vélemény, hozzászólás?

