6. Karácsonyi ötletek SK – üvegfestés

Karácsonyi ajándéknak festettem ezeket a vázákat az óvónéniknek és dadusoknak,  aztán tele raktam díszített mézeskalácsokkal. A kinyomtatott képet belülről celluxszal rögzítettem, átfestettem a vonalakat kontúrfestékkel, majd kitöltöttem színekkel. A színeket egyébként lehet keverni is. Nem ez volt az első üvegfestésem, de a többiről nem készült fotó. Készítettem több faliképet és a panellakásunk nappalijának ajtajára is festettem egy díszt. Lekváros üvegekre is festettünk gyümölcsöket a gyerekekkel.Nagyon részletes leírást találtam erről a technikáról a Nől Lapja Café oldalán. Nem is ragozom a dolgot tovább. Minden tudnivaló ott van. A festék elég erős szagú, jól szellőző helyen érdemes dolgozni és hígítót sokkal olcsóbban lehet kapni háztartási boltban, mint a hobby boltokban. Gyerekeknek inkább a vizes alapú változatot vagy a matricafestéket ajánlom, azt ráadásul át is lehet helyezni.

További ötletek:

PET-palackból ékszerek üvegfestéssel:

forrás

forrás

forrás

Nagyon sok lehetőség rejlik ebben a technikában, javaslom, nézzétek meg a http://uvegfestes.lap.hu/ oldalt.

Vélemény, hozzászólás?

