Fagylalt – csak gyümölcsből

Több helyen találkoztam már angol nyelvű oldalon banánból készült fagyival. Kaptunk egy csomó banánt, gondoltam itt az idő, hogy kipróbáljam. Nagy fagylalt rajongók vagyunk (bár Péter inkább mást választ, ha lehet :-)), de valahogy a készen kaphatókkal nem vagyok kibékülve, fagylalt gépünk viszont nincs, mondjuk a tartály be se férne a fagyasztóba, mert az általában tele van.

Olyan recepteket kerestem, amelyik gyorsan meg van és nem kell hozzá gép. Már régebben találtam egy joghurtból készült citromfagyit, az nagyon ízlett mindenkinek. Most viszont egy teljesen cukormentes receptet találtam, ami hihetetlenül egyszerű.

1. Vágd karikára a banánt (én fejenként 1 közepest használtam.)! Minél érettebb, annál jobb.

2. Fagyaszd le 1-2 órára!

3. Tedd bele az aprítóba és keverd krémesre!

KÉSZ.

Tovább fejlesztettem, mert gondoltam ez jó alap más fagyihoz. Fagyasztott epret tettem hozzá és belekevertem a géppel. Krisztiánnak és nekem az epres változat ízlett jobban. Más változatot is ki fogok még találni. Táplálékallergiában szenvedők is fogyaszthatják.

Ajánlom hozzá a házi mézes tölcsért is.

Jó étvágyat!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

