Textil állatok

A textilből készült állatfigurákat minden gyerek szereti. Főleg ha anyuka vagy nagymama készítette csak neki. Ezekben az a legjobb, hogy mindegyik teljesen egyedi lesz, mire elkészül, hiszen sok függ a felhasznált alapanyagoktól és a díszítéstől.

Mindkét fiamnak készült még baba korában egy-egy mackó, de a sok hurcolászásban teljesen tönkre mentek.

Grétinek is varrtam egy-két figurát, amiket lelkesen rágcsál. A csiga és a bárány is Tilda szabásminta alapján készült. Nagyon sok letölthető szabásminta van a neten. Egy-kettőt feltettem, hogy ne kelljen keresgélnetek.
Ezt a bájos cicát a régi konyhánkban használt székhuzatból készítettem. Krisztián egyik osztálytársának kedveskedtünk vele szülinapi ajándékként. A terítőt pedig még akkor horgoltam, mikor Ákost vártuk.A Tildás madarak most Gréta ágyán levő baldachinról lógnak le, kezdetben pedig az állókában vagy a pelenkázón kötötték le a figyelmét.Találtam egy helyes kutyus szabásmintát is.

https://picasaweb.google.com/117339277447932951770/PerroTilda

Nem lehet bonyolult ennek a csigabigának az elkészítése sem, bár szabásmintám nincs hozzá. Kihajtva pedig szélfogóként is használható az ablakban.Ez a pici maci még Ákosnak készült egyszer Mikulásra. (A párnát és az ágytakarót is én varrtam.) Sajnos arra már nem emlékszem, hogy a szabásmintáját honnét vettem.Kezdő varróknak ajánlom az alábbi Tildás macit vagy a Praktika újság régi számából vett egyszerűbb figurákat. Ezek akár kézzel is megvarrhatók és már a legkisebbeknek is bátran odaadhatók.

Szintén nagyon egyszerű egy ilyen maradék szalagok felhasználásával készült sünit megvarrni:

Vélemény, hozzászólás?

