Virslis buci

Vacsorára készült E. Margit receptje alapján: http://emargit.gportal.hu/gindex.php?pg=5522531

A hozzávalókat kenyérsütőbe szórtam és dagasztóprogramon 1,5 óra múlva készült el a tészta. Annyit módosítottam az eredeti recepten, hogy kb. fele lett rétesliszt és aszkorbinsavat nem tettem bele. 20 részre (5×4) osztottam és 10 db-os Füstlit raktam bele félbevágva. Tetejét pedig lekenés után reszelt sajttal is megszórtam. Légkeverésen 180 fokon sütöttem 25 percig.

Saját főzésű ketchuppal ettük, aminek a receptjét leírom majd egy másik bejegyzésben.  Már hónapok óta nem sütöttem, nagy sikere volt.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

