Fagylalttölcsér és sajtos tallér

Egy hete megkaptuk a megrendelt elektromos ostyasütőt, de már a beüzemelés alatt elromlott. Cserét kértünk, ami tegnap meg is érkezett. Most már óvatos voltam, csak a  kipróbálás után kevertem be a tésztát, amit az alábbi oldalon találtam:

http://www.wiselady.hu/2010/05/az-igazi-ropogos-fagyitolcser.html#axzz23owgeOc5

Nagyon jól sikerült, a gyerekek csak a fagyit hiányolták belőle. 🙂

Ma pedig elkészítettem a régóta áhított sajtos tallért is.

Sajtos tallér

Hozzávalók:

80 dkg finomliszt
2 tojás
20 dkg margarin
1 csomag sütőpor
2 dl tej
1 púpozott teáskanál köménymag
5 kávéskanál só
20 dkg reszelt sajt

A tésztához a hozzávalókat összegyúrtam, majd kb. 2-3 mm vastagra nyújtottam. Ezután kiszaggattam egy 6 cm átmérőjű pogácsaszaggatóval. 4 darabot sütöttem egyszerre 4-es  fokozaton. Legközelebb zsírral készítem, úgy szerintem finomabb.

Reklámok

One thought on “Fagylalttölcsér és sajtos tallér

  1. Visszajelzés: Fagylalt – csak gyümölcsből | Pöttyös Gyöngyös blogja

Vélemény, hozzászólás?

