Kifli

Kevés kenyerünk maradt, valamit sütni kellett vacsorára. A nudliból kimaradt burgonyát felhasználva kiflit sütöttem.
Kifli
Hozzávalók:
  • 50 dkg liszt (10 dkg Graham liszt, 20 dkg rétesliszt, 20 dkg finomliszt)
  • 2 ek. főtt, áttört burgonya
  • 1,5 tk. só
  • 0,5 dl olaj
  • 1,5 dl tej
  • 1,5 dl víz
  • 1 tk. cukor
  • 2,5 dkg élesztő
 A hozzávalókat kenyérsütőbe tettem és dagasztóprogramon duplájára hagytam kelni. 10 részre osztottam és téglalap formára kinyújtottam, majd feltekertem. 200 fokon, alsó-felső sütésen sütöm kb. 25-30 percig.
Vélemény, hozzászólás?

